torsdag 10 november 2011

Heldag!

Jag sa till Sebastian igår att jag ska börja skriva oftare i bloggen och får det svidande svaret "Det har du skrivit i dina tre sista inlägg!" och med vetskapen att ni alla sitter klistrade för att höra om min vardag så kan jag motvilligt upplysa er:

Vakna 06, föreläsningar till kl 12, dra till labbet och bygga batterier (kortslöt inte en enda! :)), komma hem kl 18.30. Jag har ledigt  onsdagar och fredagar.

Igår var jag och Sebastian på Ikea... det är galet roligt att fråga de som jobbar där om hjälp och bli hänvisad till artiklarna på tyska. T.ex. skulle jag provligga madrassen Lavåker (Lavackah) och när jag sa att jag var från Sverige sa hon att hon hade varit i Sverige... konstpaus... kneckobrod, syrstromming!

Caligulove - Them Crooked Vultures
6:36 - Mustasch (inget nytt)


 Yeey, ngt svenskt!

 Yey, formar för ifall man vill göra sina egna ostbågar!


Hejdå Sevi! Hoppas du har det fett i Afrika så ses vi i februari :)



3 kommentarer:

  1. Just den här veckan kan du rekommendera Severin att döva längtan efter dina inlägg med ett i min blogg. Han spelar nämligen en framträdande roll där. :)

    SvaraRadera
  2. Sv: Jo det är så sant. Men de är bra ändå, och typ ingen som jag känner lyssnar på dem :o

    SvaraRadera
  3. Jag är inte säker på att jag kunde ha gjort det utan dig. Jag skulle ha gett upp och trodde att eftersom min man såg någon annan och han sa att vi var klara. Efter att Dr.oduduwa lunsjat en magisk kärleks-spell, ringde min man mig på mobiltelefon för att be om ursäkt och han återvände hem.
    Tack så mycket till Oduduwa för att jag tog tillbaka min man hem efter 3 års separation. Vi är för alltid förälskade nu mer än någonsin tidigare, kärlek stavdelar fungerar riktigt snabbt.
    (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com) Detta är Dr.Oduduwas personliga kontaktadress, jag rekommenderar starkt att du kan kontakta honom för lösning på äktenskapsproblem som; om du vill avbryta skilsmässdomstolsförfaranden, Love-spell för att locka till ny kärlek, Stava för att föra tillbaka din ex pojkvän inom 48 timmar ... 100% möjligt Oduduwa Magic-Love spell ställde tillbaka min man hemma inom 2 dagar efter att stava lunchaktivering .

    SvaraRadera