söndag 25 september 2011

Trasig!!!


Jag har plikttroget festat de senaste 4 dagarna på Wiesn, har överlagt att gå idag också men min lever lever isåfall inte länge till. Efter det förra inlägget hade jag ännu inte varit inne i ett av de många jättestora tälten; det är så Wies'n ska upplevas! När man lyckats få plats vid ett bord beställer man in öl (då får man enlitersstop (ein Mass)) och så ställer man sig på sin bänk och dansar till en av de ungefär 20 roterande Wiesnlåtarna som jag måste säga är fett bra! Det är fantastiskt bra stämning och fantastiskt dyrt men jag ska hur som helst dra ner på festandet och inte gå mer om inte någon masar sig ner hit och hälsar på! Jag har dessutom börjat jobba heltid nu... Jag har kass lön men som student i Tyskland betalar man ingen skatt på sin lön så det blir rätt bra betalt ändå, dessutom kan jag svulla i mig hur mycket mat som helst gratis :)

 

Jag har också köpt flygbiljetter hem, den 20e december bär det av och någon dag innan nyår kommer också käre Sebastian och hälsar på och så flyger vi hem tillsammans; jag är mäkta nöjd över det arrangemanget! Ni stockholmare som läser detta får se till att förbereda en sjuk nyårsfest :)

I Löwenbräutältet, tydligen tjänar servitriserna typ 300 000kr under Wiesn!
Jag och Kristian (eller Christian men han läser nog inte detta!)

Ett annat arrangemang som gläder mig mycket är att Mamma, Åke och Milla (Styvfar och lillasyster) kommer och hälsar på i november :) Nu ska jag plugga lite inför mitt jobb, har ett häfte jag måste läsa skiten ur!

7 kommentarer:

  1. Weeeeheeeej! Vi måste fira nyår ihop ju!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, jag är Theresa Williams Efter att ha varit i relation till Anderson i åratal, bröt han upp med mig, gjorde jag allt för att få tillbaka honom, men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, Jag bad honom med allt, jag gjorde löften men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre skulle kontakta en stavningskrock som kunde hjälpa mig att ställa en stavning för att få tillbaka honom, men jag är den typ som aldrig trodde att jag stavat, jag hade inget annat val än att prova det, jag mailade stavningskanalen och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara bra innan tre dagar, att min ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, han kastade stavningen och förvånansvärt den andra dagen, det var runt 4 pm. Min ex ringde mig, jag var så förvånad, jag svarade samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom som var hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att någon jag vet som har ett förhållande problem, skulle jag vara till hjälp för en sådan person genom att referera honom eller henne till den enda verkliga och kraftfulla stavningskastern som hjälpt mig med mitt eget problem. email: {drogunduspellcaster@gmail.com} du kan maila honom om du behöver hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.

      1) kärleksspell
      2) Lost Love Spells
      3) Skilsmässa Spells
      4) Äktenskapsstavar
      5) bindande stavning
      6) Breakup Spells
      7) Förvisa en tidigare älskare
      8.) Du vill bli befordrad på ditt kontor / Lotteri stavning
      9) vill tillfredsställa din älskare
      Kontakta den här stora mannen om du har något problem för en bestående lösning
      genom {drogunduspellcaster@gmail.com}

      Radera
  2. Detta vittnesbörd är sant lån. Jag är en kvinna med 2 barn. Sen döden av min man fann jag mig själv i trubbel. Och jag har avvisats av banker. Jag läste ett vittnesbörd om lån, som talade för en ärlig och seriös man som min hjälp för ett lån på 650.000,00 Kr. Så jag bestämde mig att dela detta tillfälle att här du som inte har förmån för bankerna är e-post: muscolinogiovanni61@gmail.com

    http://www.prets-et-financement.com

    SvaraRadera
  3. Jag är glad att dela mitt vittnesbörd! Jag och min man hade turen att kontakta dr.Oduduwaspellcaster@gmail.com
    Vi såg ett inlägg på nätet här hur Dr.Oduduwa tar tillbaka en dam ex-man, och hon skrev också e-postadressen till profeten Oduduwa the Great också.
    I augusti 2016. Problemen vi hade var svåra motgångar och vi letade efter livmoderns frukt.
    Jag hade ett problem med upphört menstruation under en period av 6 år.
    Genom profeten Oduduwas levande gud blev jag levererad samma månad.
    Dr.Oduduwa lovar att hjälpa mig och han ber mig att köpa några saker som jag köpte och skickade till honom via DHL
    Samma dag jag registrerade jag köpte varorna och skickade till Dr.Oduduwa, samma dag kastade han stavningen på min vägnar
    Omedelbart såg jag min period nästa dag! Tre dagar innan jag kunde flyga över till Lagos,
    Jag blev väldigt sjuk och jag slog ut en rosa substans. Jag kämpade för styrka de dagar. Jag kunde inte äta något och tog bara vatten,
    Även fram till dagen för min resa. Det var inte lätt men Guds nåd var över mig och jag lyckades nå dr.oduduwa tempel.
    "Sedan jag återvände från Afrika har allt om mitt liv förändrats. Jag är glad att berätta för er alla goda morgon.
    Gudarna till Dr.Oduduwa är verkligen levande. Jag är nu gravid! Efter sex hela år utan att ens se min menstruation,
    Jag är nu en gravid kvinna till Guds ära. Jag är mållös på vad Gud har gjort. Fler och fler välsignelser fortsätter komma varje dag!
    Tack, Droduduwa! "
    Vad är din egen utmaning? Kontakta dr.oduduwaspellcaster@gmail.com, bli ansluten av tro och ta emot din egen touch av mirakel!
    Dr.Oduduwa kan lösa problem som .. Ta tillbaka ex love spell, Stava för att komma tillbaka Lita på ett förhållande, stava för att sluta fuska och sluta ligga i ett förhållande
    Stava för att få ditt eget barn, Stava för att sluta skilja sig, skilja sig och stava för kampanj på jobbet.
    Examensframgång Stavning.
    Kontakta Oduduwa på sin personliga e-postadress: dr.oduduwaspellcaster@gmail.com

    SvaraRadera
  4. Jag är inte säker på att jag kunde ha gjort det utan dig. Jag skulle ha gett upp och trodde att eftersom min man såg någon annan och han sa att vi var klara. Efter att Dr.oduduwa lunsjat en magisk kärleks-spell, ringde min man mig på mobiltelefon för att be om ursäkt och han återvände hem.
    Tack så mycket till Oduduwa för att jag tog tillbaka min man hem efter 3 års separation. Vi är för alltid förälskade nu mer än någonsin tidigare, kärlek stavdelar fungerar riktigt snabbt.
    (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com) Detta är Dr.Oduduwas personliga kontaktadress, jag rekommenderar starkt att du kan kontakta honom för lösning på äktenskapsproblem som; om du vill avbryta skilsmässdomstolsförfaranden, Love-spell för att locka till ny kärlek, Stava för att föra tillbaka din ex pojkvän inom 48 timmar ... 100% möjligt Oduduwa Magic-Love spell ställde tillbaka min man hemma inom 2 dagar efter att stava lunchaktivering .

    SvaraRadera